Nl Record 2014

NL record parachutespringen 2014

Yes, we’re in! De stroopwafel is het eerste figuur dat we met 84 personen gaan leggen. Zoals verwacht lig ik op een dive plaats, wat inhoudt dat ik de formatie op een bepaalde plaats sluit.

In het totaal zijn er 3 Skyvans en 2 Caravans geregeld (tot op heden). Ik kom uit een van de Caravans. Deze hebben een deur aan de zijkant, in tegenstelling tot de Skyvans die een laadklep aan de achterkant hebben. Het voordeel van een skyvan is dat je eruit kunt rennen, de C-208 heeft een smalle deur waar je uit moet. Maar daar hebben we inmiddels ervaring mee.

Ik ben zelf ook al voorbereidingen aan het treffen, op tijd naar bed, gezond eten en spullen verzamelen. Onder andere neusspray, thermokleding en een setje daglenzen. Gelukkig zijn mijn lenzen gesponsord door Optiek van Wely, waarvoor mijn grote dank!

Een goede voorbereiding is het halve werk. Dat is ook op de dropzone gebeurd. Buiten de tenten en randzaken zijn er vliegtuigen geregeld en kunnen we aan de zuurstof. Dat is nodig omdat we iets hoger gaan dan normaal. Lees er alles over op de website van het NL record 2014

To be continued!

 

Leave a Reply

