FIA-WorldCup2015

Worldcup parachutespringen in Nederland

Het is nog maar 2 dagen, de worldcup. Helaas is het een beetje langs mij heen gegaan. Via FB zie ik video’s voorbij schieten van de topteams. FS blijft mijn favoriet. De Franse dames moedig ik aan, wow, wat een tempo. Natuurlijk ruimte voor verbetering, maar een hoog gemiddelde en veel power tijdens hun vliegwerk.

Hayabusa is natuurlijk heer en meester op het koningsnummer. Wie had anders verwacht? Natuurlijk zijn niet alle topteams aanwezig, maar toch, ze flikken het weer. Nederland heeft een afgevaardigd team op FS4, M4trix en 1 op FS8.. M8trix šŸ˜‰

Coolrunnings is helaas uitgeschakeld de week voor de wedstrijd. Een blessure bij Joost, de tail. Beterschap.

Op Skyleague.com kun je de uitslagen vinden. Hier alvast een paar filmpjes. Wie start er over een paar jaar mee een damesteam op FS4 niveau? Dat lijkt me nog steeds erg gaaf!

En de Franse dames