8 way tunnelen in Luik

What else should you do on a rainy Sunday? De hele dag in bed liggen kan, maar vroeg eruit om naar Luik te crossen en daar de hele dag tunnelsessies te hebben van een van de wereldkampioenen FS4 klinkt toch veel beter? En een van de dames van het Belgisch nationaal team en een van de dames van het Frans nationaal team. Te gek toch?!

Kop koffie op en tijd voor de eerste briefing en kennismaking met de andere teamgenoten. De plaats die ik vloog was de inside front. Het zei me nog niet veel, net als de figuren. Daarom hebben we veel uitgelopen. Na de tweede sessie klopten de plaatjes in mijn hoofd al beter en kon ik beter inschatten hoe het figuur eruit kwam te zien. Maar ja, dan draai je in de derde sessie al een aantal blocks zoals 6 en 10.

Keihard werken dus, maar een ervaring rijker en ik blijf erbij… 8-way is gaaf!

One thought on “8 way tunnelen in Luik

Leave a Reply

