2:2 training

Vorig seizoen hebben we de blocktechnieken beter on de knie gekregen met een tunneltraining met twee coaches en aangezien we een klasse hoger zijn gaan vliegen was het tijd voor een nieuwe sessie 2:2.

Nu aan het begin van het seizoen is een uitgelezen moment om hiermee aan de slag te gaan. Dit keer zijn we gaan vliegen met Petra ( lid van het Duitse damesteam) en Wesley van Thunder. Een variatie aan sprongen van vier randoms tot de AA blocks hebben de revue gepasseerd.

Nu vanavond merk ik dat ik hard heb gewerkt gisteren tijdens de training, helaas was ook tijdens de training bij mij te merken dat ik vermoeid was. De eerste sprong heb ik een aantal brainlocks gehad met het oppakken van de randoms. Bijzonder frustrerend, maar gelukkig heb ik het er tijdens de andere sprongen beter vanaf gebracht.

Hoogtepunt was voor mij dat block 6 eindelijk beter gaat, een ander inzicht had de goede uitwerking bij mij met als gevolg dat het block gemakkelijker wordt gesloten.

Een andere uitdaging is het aanleren van een aantal AA blocks zoals 22, 18 en 11. Over die laatste… of leuren en sleuren of de goede techniek leren. Dan ga ik voor optie twee. Tijd om dus de video’s te analyseren en er weer mee aan de slag te gaan tijdens de volgende training!

Leave a Reply

